본문 바로가기
Translate.

박기영, 시작.

by 서울을 번역합니다. 2021. 4. 17.

시작 - 03:26

오직 너만을 생각한 밤이 있었어 내가 정말 왜 이러는 건지 아무래도 니가 너무 좋아진게 아닐까 이게 바로 사랑인가 봐 처음 본 순간 나는 느꼈어 내가 기다리던 사람이 바로 너란 걸 난 네게 말하고 싶어 너를 사랑하고 있다고 모든 것을 네게 주고 싶다고 어떡해야 내 마음을 알겠니 니가 나의 전부라는걸 나의 마음을 너에게 보여주기가 이렇게도 어려운 줄 몰랐어 너를 위한 생각에 그렇게 많은 날들이 힘들게만 느껴진 거야 처음 본 순간 나는 느꼈어 내가 기다리던 사람이 바로 너란 걸 난 네게 말하고 싶어 너를 사랑하고 있다고 모든 것을 네게 주고 싶다고 어떡해야 내 마음을 알겠니 니가 나의 전부라는걸 이젠 혼자라고 생각하지마 너를 사랑하는 내가 있잖아 네게 말하고 싶어 너를 사랑하고 있다고 모든 것을 네게 주고 싶다고 어떡해야 내 마음을 알겠니 니가 나의 전부라는 걸 어떡해야 내 마음을 알겠니 니가 나의 전부라는 걸 니가 나의 모든 거야

Start - 03:26

thinking only of you
There was a night.
I don't know why I'm doing this.
I'm afraid you're too...
Maybe it's better.
I guess this is love.
The first time I saw it, I felt it.
That's who I've been waiting for.
It's you.
I want to talk to you.
I'm in love with you.
I want to give you everything.
How can I know how I feel?
You're my everything.
To show you my heart
I didn't know it was this hard.
That's what I thought for you.
Many days
It's just that it's hard.
The first time I saw it, I felt it.
That's who I've been waiting for.
It's you.
I want to talk to you.
I'm in love with you.
I want to give you everything.
How can I know how I feel?
You're my everything.
Don't think you're alone anymore.
There's me who loves you.
I want to tell you.
I'm in love with you.
I want to give you everything.
How can I know how I feel?
You're my everything.
How can I know how I feel?
You're my everything.
You're my everything.

 

'Translate.' 카테고리의 다른 글

김민기, 아침이슬.  (0) 2021.04.19
타샤니, 하루 하루.  (0) 2021.04.18
임형주, 천 개의 바람이 되어.  (0) 2021.04.16
김추자, 봄비.  (0) 2021.04.14
김민우, 사랑일뿐야.  (0) 2021.04.13

댓글